Subject: Männiku raba veerežiimi taastamiseks kraavide sulgemise kavandamine
From: "Triin Leetmaa" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 23 Jul 2025 17:25:19 +0300

Tere

Riigimetsa Majandamise Keskuse looduskaitseosakond on INF Infra OÜ
tellimusel kavandamas Harjumaal Kiili ja Saku valdades Männiku raba
veerežiimi taastamistöid. Taastamisala kogupindala on 285,5 ha. Tegu on
Rail Baltica riigi eriplaneeringu Natura hindamise hüvitusmeetmete kava
tegevusega. Kraavide sulgemise kavatsuse seletuskiri koos projektala
piiridega on lisatud käesolevale kirjale.

Palume Transpordiameti seisukohta Männiku raba veerežiimi taastamistööde
kraavide sulgemise kavatsusele.

Tervitades

Triin Leetmaa

looduskaitsespetsialist

Riigimetsa Majandamise Keskus

+ 372 526 3676

[email-masked]

www.rmk.ee <http://www.rmk.ee/>

 <https://www.rmk.ee/>  <https://www.facebook.com/riigimets/>
<https://www.instagram.com/riigimets/>
<https://www.linkedin.com/company/rmk/posts/?feedView=all>
<https://www.youtube.com/@Riigimets>